mobile30

معرفی اپلیکیشن - آموزش ویندوز - مجله آموزشی - گوشی اندروید

mobile30

معرفی اپلیکیشن - آموزش ویندوز - مجله آموزشی - گوشی اندروید

کلمات کلیدی

آموزش تصویری تغییر رمز اپل آیدی

رفع ارور 403 در گوگل کروم

خطای 403

از ارور 403 چه میدانید؟

نمونه رمز اپل ایدی

نحوه تغییر رمز اپل آیدی با چند روش مختلف

مهم ترین علت آنتن نداشتن گوشی و روش رفع آن

علت انتن ندادن گوشی نوکیا 1401

رفع مشکل آنتن دهی گوشی شیائومی

چگونه فیلم را استوری کنیم

استوری اینستاگرام

آموزش به اشتراک گذاشتن استوری

تغییر پسورد اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام از طریق پیامک

تغییر رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن موبایل

نصب گوگل پلی استور روی ویندوز ۱۱

نصب گوگل پلی استور

نحوه نصب گوگل پلی استور

مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ اعلام شد

مشخصات دوربین سلفی شیائومی

شیائومی ۱۲

تغییر ایمیل اپل ایدی

آموزش تغییر رمز اپل آیدی

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

راه حل پست گذاشتن در اینستاگرام

آموزش رفع مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام

بد افزار

6 راهکار موثر برای حذف بدافزارهای وردپرس

نحوه استفاده از ایمیل گوشی

با چند راهکار ساده ایمیل های دریافتی را سازماندهی کنید

  • ۰
  • ۰

با این 4 برنامه پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!

با این 4 برنامه پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید! در این قسمت قصد داریم شما را با 4 تا از بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام آشنا کنیم همانطور که می دانید این روزها کسب و کارها در اینستاگرام بسیار فعال هستند و از طریق این پلتفرم درآمدهای قابل توجهی دارند، اما شاید در نگاه اول همه ما فکر کنیم که کسب درآمد از اینستاگرام بسیار آسان است، اما اینطور نیست بلکه همه اینها افرادی که از این پلتفرم برای فروش محصولات و کسب درآمد استفاده می کنند.

آنها مشغول تولید محتوای جذاب برای کاربران خود هستند زیرا به همان اندازه که این پلتفرم بستر مناسبی برای کسب درآمد است رقبای سرسختی نیز دارند.

پس باید بهتر از رقبای خود باشید تا بتوانید کاربران و مشتریان بیشتری را جذب کنید برای این منظور مجموعه ای از برنامه های جانبی اینستاگرام را مطرح کردیم که به شما در تولید محتوای جذاب کمک می کند.

با این 4 برنامه پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!

به طور کلی به یاد داشته باشید که برنامه جانبی اینستاگرام به چهار بخش کلی تقسیم می شود

✅ برنامه ی اینستا ایکس
✅ برنامه ی جانبی ادیت عکس
✅برنامه ی جانبی ادیت ویدیو
✅برنامه ی جانبی ادیت آهنگ

حتما بخوانید: آموزش رفع مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام

برنامه تکمیلی اینستاگرام

اینستا ایکس

در قسمت اول معرفی بهترین برنامه جانبی اینستاگرام قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین و پر دانلودترین برنامه های سال 1400 و 1401 می باشد.این برنامه Insta X نام دارد.

با دانلود اینستا ایکس در واقع می توانید تمامی امکانات مورد نیاز خود را در این برنامه بیابید. در واقع با دانلود اینستا ایکس امکانات فوق العاده ای به دست می آورید.

بخشی از این ویژگی ها که در واقع قابلیت های مدیریت اکانت شما هستند، مواردی مانند حالت، عدم فالو، امکان کپی کپشن، دایرکت، حتی کامنت، امکان دانلود تصاویر، ویدیوها و IGTV و بسیاری ویژگی های دیگر است.

Insta X نسخه پیشرفته اینستاگرام است کارشناسان پی سی پلاس، InstaX را به عنوان محبوب ترین برنامه برای مدیریت صفحات تجاری معرفی کرده اند. این برنامه را می توانید از سایت پی سی پلاس به آدرس زیر دانلود کنید.

با این 4 برنامه پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!

معرفی بهترین برنامه جانبی برای ویرایش عکس

متن نگار

همانطور که گفته شد قصد داریم شما را با برنامه های جانبی مختلف اینستاگرام آشنا کنیم اما نکته اینجاست که طبق تحقیقاتی که انجام داده ایم در این قسمت فقط بهترین ها را برای شما معرفی می کنیم.

در واقع ما با توجه به کارشناسان این حوزه و همچنین با توجه به نظر کاربران تنها بهترین ها را نام برده ایم. بهترین برنامه جانبی برای ویرایش عکس برای اینستاگرام تا کنون برنامه ویرایش متن ایرانی است.

این یک برنامه بسیار جذاب و حرفه ای است که دارای انواع فونت ها و پس زمینه ها و به طور کلی هر آنچه برای ویرایش عکس نیاز دارید را دارد.

البته ناگفته نماند که افرادی که به نرم افزار فتوشاپ مسلط هستند قطعا فتوشاپ در اولویت هستند اما در اینجا برنامه های جانبی اندروید را برای اینستاگرام معرفی کرده ایم که بهترین آن Text Writer است و می توانید Text Writer را از سایت های معتبر دانلود کنید.

معرفی بهترین برنامه جانبی برای ویرایش عکس

حتما بخوانید: آموزش به اشتراک گذاشتن استوری های بیشتر در اینستاگرام

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم

این شات

در قسمت سوم معرفی بهترین برنامه جانبی اینستاگرام به سراغ یک اپلیکیشن اندرویدی جذاب رفته ایم که با استفاده از آن می توانید ویدیوهای بسیار جذابی را برای صفحه اینستاگرام خود ویرایش کنید. ما قطعا می دانیم که ویدیوها بازخورد بیشتری نسبت به عکس ها در اینستاگرام دارند و این برای همه ثابت شده است.

بنابراین، اگر محتوای ویدیویی جذابی برای محصول، خدمات و کسب و کار خود تولید کنید، می تواند به افزایش درآمد شما کمک زیادی کند. برنامه جانبی اینستاگرام Inshot را به شما معرفی می کنیم.

با استفاده از این اپلیکیشن اینستاگرام می توانید ویدیوهای کوتاه و بلندی برای خود بسازید. برخی از ویژگی های Inshot را می توان به شرح زیر نام برد:

✅حذف سریع صدای خواننده
✅قابلیت نمایش کاورهای آهنگ
✅قابلیت کنترل ملودی های آهنگ
✅طراحی جذاب

✅خروجی گرفتن مخصوص اینستاگرام ، یوتیوب و غیره با کیفیت های متفاوت

معرفی بهترین برنامه جانبی برای ویرایش عکس

معرفی بهترین برنامه جانبی برای ویرایش آهنگ

در قسمت سوم معرفی بهترین برنامه جانبی اینستاگرام به سراغ یک برنامه اندرویدی به نام Vocal Remover for Karaoke رفتیم که می توانید از آن برای ویرایش آهنگ استفاده کنید می دانیم که آهنگ های اینستاگرام بسیار حساس هستند و در صورت عدم رعایت کپی رایت پست شما حذف خواهد شد.

بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید یکی از محبوب ترین روش های استفاده از آهنگ، حذف صدای خواننده است تا از آن آهنگ خام برای ویرایش ویدیوهای خود استفاده کنید.

برای حذف صدای خواننده اپلیکیشن x را معرفی می کنیم که می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کنید در زیر به برخی از ویژگی های نرم افزار اشاره کرده ایم.

آخرین کلمه

در این قسمت بهترین و پردانلودترین برنامه جانبی اینستاگرام را به شما معرفی کرده ایم با استفاده از این برنامه ها می توانید به راحتی صفحات شخصی و تجاری خود را مدیریت کنید.

فقط به عنوان نکته پایانی لازم به ذکر است که اگر علاقه ای به دانلود اینستا ایکس برای دریافت تصاویر و فیلم ندارید می توانید برنامه هایی را در کنار نسخه اصلی داشته باشید که پیشنهاد می کنیم به صفحه « نحوه دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید + عکس  » مراجعه کنید.

  • ۰۱/۱۱/۰۳
  • زهرا فدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی