mobile30

معرفی اپلیکیشن - آموزش ویندوز - مجله آموزشی - گوشی اندروید

mobile30

معرفی اپلیکیشن - آموزش ویندوز - مجله آموزشی - گوشی اندروید

کلمات کلیدی

آموزش تصویری تغییر رمز اپل آیدی

رفع ارور 403 در گوگل کروم

خطای 403

از ارور 403 چه میدانید؟

نمونه رمز اپل ایدی

نحوه تغییر رمز اپل آیدی با چند روش مختلف

مهم ترین علت آنتن نداشتن گوشی و روش رفع آن

علت انتن ندادن گوشی نوکیا 1401

رفع مشکل آنتن دهی گوشی شیائومی

چگونه فیلم را استوری کنیم

استوری اینستاگرام

آموزش به اشتراک گذاشتن استوری

تغییر پسورد اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام از طریق پیامک

تغییر رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن موبایل

نصب گوگل پلی استور روی ویندوز ۱۱

نصب گوگل پلی استور

نحوه نصب گوگل پلی استور

مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ اعلام شد

مشخصات دوربین سلفی شیائومی

شیائومی ۱۲

تغییر ایمیل اپل ایدی

آموزش تغییر رمز اپل آیدی

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

راه حل پست گذاشتن در اینستاگرام

آموزش رفع مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام

بد افزار

6 راهکار موثر برای حذف بدافزارهای وردپرس

نحوه استفاده از ایمیل گوشی

با چند راهکار ساده ایمیل های دریافتی را سازماندهی کنید

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

7 تا از بهترین آنتی ویروس های اندروید

7 تا از بهترین آنتی ویروس های اندروید : در اینجا بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید برای محافظت از دستگاه و حریم خصوصی شخصی شما وجود دارد

اگر از یک دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، به یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید برای محافظت از تلفن یا لپتاپ خود در برابر برنامه های خراب و سایر انواع بدافزارها نیاز دارید.

انتخاب های شما به دور از محدودیت هستند. بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید نه تنها تشخیص و پیشگیری بدافزار درجه یک را ارائه می دهند، بلکه طیف وسیعی از ویژگی های حریم خصوصی و ضد سرقت موبایل   را ارائه می دهند. برخی از این برنامه ها خدماتشان رایگان و برخی نیاز به هزینه دارند.

 

بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید می توانند از مخاطبین و سایر داده های شما نسخه پشتیبان تهیه کنند، تلفن یا تبلت شما را در صورت سرقت  از طریق GPS ردیابی کنند، با دوربین دستگاه عکسی از دزد گوشی بگیرند و حتی از ساعت هوشمند Wear OS شما برای تعیین مکان گوشی خود استفاده کنند.

ما بزرگ‌ترین نام‌های محافظت از آنتی‌ویروس موبایل – Avast، Bitdefender، Kaspersky، ESET، McAfee، Norton و حتی خود گوگل را گردآوری کرده‌ایم و برنامه‌های اندرویدی آن‌ها را بر اساس راه‌اندازی، رابط، قابلیت استفاده، ویژگی‌های اضافی و البته، رتبه‌بندی کرده‌ایم.

برای سنجش حفاظت امنیتی، از داده‌های AV-Test استفاده کردیم، یک آزمایشگاه مستقل آلمانی که اکثر برنامه‌های امنیتی اصلی را بر اساس توانایی آنها در شناسایی بدافزارهای روز صفر و سایر تهدیدات اخیر رتبه‌بندی می‌کند. ما همچنین از برنامه Geekbench 4 برای اندازه گیری تأثیر این برنامه ها بر عملکرد کلی اندروید استفاده کردیم.

اگر نمیدانید آنتی ویروس موبایل دقیقا چیست پیشنهاد می کنیم مقاله آنتی ویروس چیست و چگونه کار می کند را مطالعه کنید

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش حذف اکانت پینترست بصورت موقت و دائمی

آموزش حذف اکانت پینترست بصورت موقت و دائمی : پینترست یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس است. اگر می خواهید برای مدتی یا برای همیشه اکانت خود را در این شبکه اجتماعی حذف کنید، با این مقاله همراه باشید تا نحوه حذف اکانت پینترست را یاد بگیرید.

بسته به تعداد شبکه های اجتماعی، ممکن است بخواهید حساب خود را در یک شبکه حذف کنید یا به طور موقت یا دائم از سیستم خارج شوید. یکی از این پیام رسان های اجتماعی اپ یینترست است. در این مقاله با نحوه حذف اکانت پینترست آشنا می شوید.

آموزش حذف اکانت پینترست بصورت موقت و دائمی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

شبکه اجتماعی لینکدین چیست و چه کاربردی دارد؟

شبکه اجتماعی لینکدین چیست و چه کاربردی دارد؟ شاید شما عضو شبکه لینکدین باشید ممکن است به تازگی به آن ملحق شده باشید. شاید قبلاً در مورد آن نشنیده باشید لینکدین یکی از مهمترین ابزارهای برندینگ، کاریابی، ارائه رزومه و رشد و شکوفایی کسب و کار در جهان است شبکه ای حرفه ای برای تعامل بین متخصصان، کارآفرینان، اساتید، دانشجویان و کارمندان.

در این مقاله با موضوع آموزش لینکدین ابتدا به معرفی این شبکه می پردازیم و در مورد مزایا و کارکردهای آن صحبت می کنیم; سپس نحوه عضویت و تکمیل صفحه کاربری را به شما آموزش می دهیم. در پایان ترفندهایی برای استفاده حرفه ای تر از این شبکه را توضیح خواهیم داد. تا آخر با موبایل 30 همراه باشید.

شبکه اجتماعی لینکدین چیست و چه کاربردی دارد؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

10 روش برای جلوگیری از جاسوسی گوشی هوشمند

10 روش برای جلوگیری از جاسوسی گوشی هوشمند : فناوری تمام مزایای خود را روی  تاریکی نیز دارد: حریم خصوصی و اطلاعات شخصی ممکن است به خطر بیوفتد خوشبختانه با انجام کارها و رعایت نکات، می توانیم از اطلاعات شخصی خود محافظت کنیم.

با رعایت این 10 ترفند ساده در این مقاله، می توانید برنامه هایی را که از شما جاسوسی می کنند یا اطلاعات شما را به اشتراک می گذارند شناسایی کرده و از به خطر افتادن حریم خصوصی و اطلاعات شخصی خود جلوگیری کنید.

10 راهکار برای جلوگیری از گوشی هوشمند شما

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

ترفندهایی برای خالی کردن حافظه داخلی گوشی هوشمند

ترفندهایی برای خالی کردن حافظه داخلی گوشی هوشمند : بسیاری از ما در مورد حافظه گوشی پر است رو به رو میشویم. حتی گاهی فکر می کنیم که حافظه داخلی گوشی ما همیشه پر است و نمی توانیم عکس و فیلم بگیریم یا برنامه را نصب کنیم. در این مقاله قصد داریم نحوه خالی کردن حافظه گوشی را به شما آموزش دهیم.

گاهی اوقات نمی دانیم حافظه داخلی گوشی ما با چه داده هایی پر می شود، بنابراین در این مقاله می خواهیم ۶ ترفند برای پاکسازی حافظه گوشی های اندرویدی مانند سامسونگ و آیفون را به شما آموزش دهیم. تا انتها این مقاله با موبایل 30 همراه باشید.

ترفندهایی برای خالی کردن حافظه داخلی گوشی هوشمند

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

وب سایت هایی که سرعت اینترنت را تست میکنند

وب سایت هایی که سرعت اینترنت را تست میکنند : همه ما هر روز یا هر ساعت در دستگاه های مختلف از اینترنت استفاده می کنیم فرقی نمی کند برای تفریح انجام کارها یا حتی خواندن اخبار به اینترنت مراجعه کنید سرعت در همه حالات بسیار مهم است به همین دلیل بسیاری از ما می خواهیم از سرعت اینترنت خود بدانیم و در این راستا می خواهیم 6 وب سایت رایگان تست سرعت اینترنت و پینگ را به شما معرفی کنیم.

وب سایت هایی که سرعت اینترنت را تست میکنند

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش ریست فکتوری کردن انواع گوشی های اندرویدی

آموزش ریست فکتوری کردن انواع گوشی های اندرویدی : وقتی در اطرافمان می شنویم که شخصی تلفن همراه خود را ریست فکتوری کرده است مطمئناً طوری رفتار نمی کنیم که انگار چیز عجیبی شنیده ایم. همه ما تلفن های خود را حداقل چند بار ریست فکتوری کرده ایم و اکنون می دانیم این به چه معناست.

با این حال هنوز هم بسیاری هستند که نمی دانند تنظیمات ریست فکتوری تلفن همراه آنها در کجا پنهان است و گمراه شده اند به همین دلیل ما به موضوع ریست فکتوری تلفن های اندرویدی و نحوه ریست فکتوری تلفن خود به تنظیمات پرداخته ایم.

آموزش ریست فکتوری کردن انواع گوشی های اندرویدی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

ساختن لینک اینستاگرام در واتساپ برای فروش

ساختن لینک اینستاگرام در واتساپ برای فروش " فروشندگان  کارآفرینان و بازاریابان شبکه اکنون می توانند با انتخاب گزینه Click for WhatsApp در اینستاگرام فروش بیشتری را تجربه کنند.

اینستاگرام به یک ویترین مجازی عالی برای مشاغل کوچک تبدیل شده است تا محصولات خود را به مشتریان سراسر جهان نمایش داده و بفروشند.

این معامله عموماً از طریق یک پلت فرم ویدیویی انجام می شد در حالی که کارآفرین با ارائه اطلاعات دقیق تر در مورد محصولات برطرف کردن شبهات و حتی فروش از طریق واتساپ با خریداران خود در تماس بود.

ساختن لینک اینستاگرام در واتساپ برای فروش

حتما بخوانید» جالب ترین قابلیت های واتساپ که باید بلد باشید!

گزینه Click for WhatsApp

کارآفرینان مجبور بودند شماره تماس خود را به صورت دستی به حساب اینستاگرام خود اضافه کنند زیرا دو سیستم عامل فیس بوک جداگانه کار می کردند. با این حال از این هفته WhatsApp یک دکمه روی نمایه فروشندگان اینستاگرام قرار می دهد تا خریداران بتوانند مستقیماً با آنها صحبت کنند.

این هفته  فیس بوک همچنین تبلیغات Click for WhatsApp را در اینستاگرام راه اندازی کرد ، که به مشاغل اجازه می دهد پست هایی ایجاد کنند که مشتریان را مستقیماً به مکالمات تجاری WhatsApp سوق دهد. قبلا ، این تنها از طریق Ads Manager با حساب فیس بوک امکان پذیر بود.

ساختن لینک اینستاگرام در واتساپ برای فروشحتما بخوانید» آموزش حذف حساب کاربری واتساپ در iOS و اندروید

مراحل ادغام WhatsApp با Instagram

در ابتدا این عملکرد فقط برای حسابهای حرفه ای ، یعنی شرکتها فعال خواهد بود. مطمئناً می توانید این گزینه را در iOS و Android مشاهده کنید.

اگر می خواهید حساب خود را به حرفه ای تغییر دهید به تنظیمات بروید و روی Change to a professional account کلیک کنید مشخصات خود را وارد کرده و بر روی Edit Profile کلیک کنید در آنجا اطلاعات اولیه حساب مانند نوع شرکت شما ، محتوا و گزینه های تماس را مشاهده خواهید کرد.

لینک اینستاگرام

همانطور که هست روی گزینه های تماس کلیک کنید. در آنجا سه ​​گزینه را مشاهده خواهید کرد که اینستاگرام به شما ارائه می دهد ؛ ایمیل شرکت ، شماره تماس و واتس اپ.

روی این گزینه کلیک کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید تا Facebook Business یک کد 5 رقمی برای شما ارسال کند که برای تأیید در اینستاگرام باید به حساب خود وارد شوید پس از این مراحل مشتریان شما می توانند با دکمه WhatsApp به شما مراجعه کنند.

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش حذف اطلاعات شخصی خود از گوگل

آموزش حذف اطلاعات شخصی خود از گوگل : در این مقاله نحوه حذف بیشتر اطلاعات شخصی از گوگل و نحوه غیرفعال کردن گوگل اسیستنترا به شما آموزش می دهیم.

گوگل تقریباً در همه جنبه های زندگی ما نفوذ کرده است و شبکه برنامه ها و خدمات به هم پیوسته غول فناوری اطلاعات زیادی از اطلاعات شخصی ما را جمع آوری و مبادله می کند. به عنوان مثال گوگل سابقه جستجوی ما ، موقعیت تلفن همراه ، تبلیغات و فیلم های مشاهده شده و سایر اطلاعات شخصی ما را در اختیار دارد.

آموزش حذف اطلاعات شخصی خود از گوگل

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آسان ترین راه خرید گواهی SSL برای وبسایت

آسان ترین راه خرید گواهی SSL برای وبسایت : خرید گواهی SSL پس از ایجاد وب سایت یکی از اولین مراحل برنامه ریزی برای کسب درآمد از اینترنت است و بهتر است این گواهی امنیتی را با دانش و آگاهی لازم تهیه کنید.

گواهی SSL یک ابزار کارآمد و مطمئن برای محافظت از داده ها و اطلاعات کاربران برای یک وب سایت است و اهمیت ارائه آن امروزه بسیار افزایش یافته است.

در این مقاله ما قصد داریم به طور خلاصه و مفید ساده ترین راه برای خرید این گواهی امنیتی برای یک سایت توضیح دهیدl تا قدم اول را محکم بردارید و نگران کارهای کوچک نباشید. قبل از آن بهتر است به طور مختصر با تعریف گواهی امنیتی SSL برای وب سایت آشنا شوید.

آسان ترین راه خرید گواهی SSL برای وبسایت

  • زهرا فدایی